Monday, December 10, 2007

Nan: "Daca nu risti, nu castigi"

Sorin Anghel: Salut, Neala!
Ioan Nan:
Salut! Ba, chiar asa am ajuns? Sa fiu ultimul? Si Alexandru Barbu e in fata mea? Toti pensionari… M-ai pus pe ultimul loc.
Sorin Anghel: Ce vrei sa fac? Asa a iesit clasamentul!
Ioan Nan: Decat sa vin ultimul, mai bine abandonez. Eu trebuie sa merg tare ca sa scad in puncte. Intelegi?
Sorin Anghel: Da, inteleg perfect, dar ai fost popandau. Ce sa-ti fac?
Ioan Nan:
Nu am fost. Asta e schiul. Risc! Nu mergi ca tataia si iesi pe ultimul loc. Intelegi?
Sorin Anghel: Tu ai terminat doar o cursa din patru.
Ioan Nan: Da, dar in aia pe care am terminat-o am mers bine. Cine mai are 38 de puncte? Mai bine o cursa buna decat 4 proaste. In schi nu conteaza sa termini. Conteaza sa termini bine, nu ca un tataie. Asta e diferenta pe care unii nu o stiu.
Sorin Anghel: Dar de ce ai fost descalificat?
Ioan Nan:
Am luat o poarta intre picioare. Aveam viteza prea mare. Nu trebuia sa ma pui pe mine ultimul.
Sorin Anghel: Asa a iesit clasamentul. Te-am pus si SCHIopul saptamanii, am facut si sondaj cu tine… 55% dintre votanti spun sa te lasi…
Ioan Nan: Nu ma intereseaza. Slalomul Special inseamna risc. Intreaba pe cine vrei tu. Nu trebuia sa ma pui pe mine ultimul. Mai erau si altii inaintea mea.
Sorin Anghel: Da, erau toti inaintea ta. Nu mai era nimeni in urma ta. Ai rupt gardurile pe acolo…
Ioan Nan: Cum sa rup gardurile? Asta e schiul. Daca nu risti, nu castigi. M-ai gasit pe mine cel mai slab.

No comments: