Thursday, December 13, 2007

Ninsori

A nins la Bucuresti si lumea s-a isterizat. Vai, cat s-a depus!!! Vai, cum se circula!!! Da' cat a nins, frate? 20 de minute si s-a pus doua degete pe iarba si masinile parcate. Lume se isterizeaza la fulgi de zapada. Neam de paltonari, asta suntem. Neam de isterici cu geci de piele din obor si plugi de Kenvelo. Asta am ajuns. Adevarata ninsoare e in tara. La Brasov si pe toata Valea Prahovei ninge de rupe. Sub tampa, pe sosea, sunt 20 de centimetri de zapada. Noroc ca am televizorul inchis acum. Dar maine sigur apare Saviana Rusu la Realitatea si se isterizeaza. Si iar o sa zica de schi si o sa ne dea imagini cu paltonari. Saviana, esti o pantofara!!! Ninsoare mare si la Piatra Neamt. E atat de frig incat cei care au Dacii vechi nu si-au mai putut deschide portierele. Toata tara este sub o ninsoare splendida. Maine plec la schi.

3 comments:

Anonymous said...

Imi place indignarea ta! Si comentariul. Pacat ca-s putini ca tine. Doar suntem neam de paltonari. Din pacate.

ivana said...

Eu sunt curioasa ce au facut admistratorii partiilor din Poiana. Era jale saptamana trecuta, dovada ca acum stratul de zapada e la jumatate. Am niste nervi pe ei, incat sunt in stare sa le arunc niste rahat maine cand voi fi acolo. Gasesc eu un caca de urs prin padure sa le mozolesc ranjetul ala tembele pe care il afiseaza. Rotofei, cu obrajorii imbujorati, cu sau fara mustata deschid gura: "160 de lei s-au scumpit de ieri". Sambata trecuta a fost sefu in statiune cu sotia si cu un jurnalist. Pentru ca numarul turistilor a fost mare, s-a gandit sa nu piarda ocazia sa creasca preturile. Ce daca le majorase si acum o luna sau poate mai demult. Cert e ca am cumparat sambata o cartela cu 90 de lei si duminica cu 100 de lei iar la sfarsitul sezonului trecut era 80 de lei. VREAU PARTII BUNE! NE AUDE CINEVA? SUNTEM NOI, CEI CARE IUBIM ZAPADA!!!!!!!!

Bernadeta Szwagiel said...

Copos este un chitros, pe bune. Iar romanii sunt prosti ca se duc sa schieze la el. Dar ramane totusi o problema. Unde sa te duci sa schiezi in alta parte? Pe Valea Prahovei nu schiezi nicaieri cu 1 milion de lei pe zi. Deci e mai ieftin in Poiana Brasov. Romanii sunt nevoiti sa fie prosti. Bai, Copos, bate partiile.