Saturday, January 5, 2008

Pe aici nu se circula

Am dat de dracu! Adica am cacarisit-o rau de tot. La Balea Lac bate vantul atat de tare incat nici nu poti sta in picioare. Asa ca maine nu mai pupam sfintire de biserica de gheata. In plus, suntem izolati fiindca telecabina nu functioneaza. Suntem prizonieri in camera. Nici nu am curaj sa ies afara sa fac vreo fotografie. Maine o sa bata vantul si mai tare, iar noi trebuie sa ne intoarcem la Bucuresti. Am aflat ca Bogdan Coroama, de la Prosport, e invidios pe textul meu despre noaptea de Revelion. Acum ma duc jos in restaurant sa port o discutie despre Transilvania! E vorba de un proiect tare. Azi la reunirea lotului FC Vaslui au fost mai multi ziaristi decat fotbalisti.

1 comment:

Anonymous said...

Salut Sorin,

Bogdan Coroama, adica subsemnatul, nu a afirmat niciodata ca este invidios pe articolul tau despre petrecerea de Revelion de la Brasov. Bogdan Coroama a spus doar ca a citit materialul si ca se recunoaste invins la capitolul scris. Este si normal sa fie asa,atata timp cat Bogdan Coroama este reporter/redactor de Fotbal extern, iar tu cunosti si iubesti, dupa cate se observa, atat de mult sporturile de zapada.

A fost si este doar o remarca ceea ce iti scriu eu acum. In nici un caz nu vrea sa para o scuza/indivie sau frustrare.

Cu respect si cu speranta unei reintalniri,
Bogdan COROAMA