Tuesday, January 22, 2008

Achiriloaie: "Rezultatul de la Slalom Urias este bun"

Sorin Anghel: Ionica, esti multumit de concursul de la Predeal?
Ionica Achiriloaie: De prima zi nu pot fi multumit, dar rezultatul de a doua zi este bun, cu toate ca a plouat si a fost ceata. Au fost conditii foarte proaste, dar totul a iesit bine.
De ce ai mers asa de prost la Slalom Special?
Am mers rau in mansa intai, iar in mansa a doua am abandonat dupa cateva porti. M-a prins cu mana in spate si nu am mai reusit sa iau urmatoarea poarta. Nu avea rost sa continui, mai ales ca mersesem foarte rau prima mansa. Am vazut inregistrarea cursei si nu mi-a venit sa cred ca sunt eu. Pur si simplu am inlemnit.
Cu cat ti-a scazut punctajul la Slalom Special dupa ziua de sambata?
Nu a scazut pentru ca am abandonat. Imi pare rau ca nu am terminat cele doua manse. Chiar daca mergeam prost, tot mai scadeam un pic. Asta e! Traiesc sa castig intr-o alta zi
Duminica ai terminat pe locul 3 la “Urias”! Se poate spune ca a fost vorba de o surpriza?
A fost o mare surpriza inclusiv pentru mine. Aveam numar mare, am plecat printre ultimii si nu se uita nimeni la mine. Cei de pe margine nu se asteptau sa vina unul ca mine si sa rastoarne clasamentul. Cand mi-au anuntat timpul toata lumea se uita ciudat la mine. Singurul care nu s-a mirat a fost antrenorul meu, Florin Cristea. El mi-a zis ca in mansa intai, la primele sase porti, am mers chiar rau. Nici eu n-am simtit ca as fi mers foarte bine. Cand am ajuns la sosire a venit un baiat si mi-a zis ca am al treilea timp nu l-am crezut. Bulgarul Georgi Mollov, care era pe doi, se uitat mirat la mine si isi spunea singur “niema orientatia”. Nu intelegea ce se intampla.
Tu de obicei la ce mergi mai bine? La Slalom Special sau la “Urias”?
La antrenament la Slalom Special, iar la concurs la “Urias”. E ceva sinistru la mijloc. E semn ca m-am tampit.
Concursul de la Borovets s-a amanat! Ce faci week-end-ul viitor?
De fapt, s-a anulat. Nu am apucat sa vorbesc cu managerul meu, dar probabil ca voi ramane sa ma antrenez in tara. Sper sa fie un concurs prin apropiere. In mod normal, am in program inca patru starturi in Bulgaria, la Sofia – Vitosha, la sfarsitul lunii. Acolo nu exista posibilitatea sa fie anulate cursele.
In Romania ai unde sa te antrenezi?
Probabil ca tot la Predeal o sa ma antrenez. Am inteles de la coechipierul meu, Florentin Nicolae, ca se schiaza bine si la Azuga. Problema e ca acolo nu merge nocturna in cursul saptamanii, iar ziua nu pot merge pe partie pentru ca sunt la scoala. Asta e!
Care e diferenta dintre schi si pian?
Aceeasi care este intre schi si presa.
Tu compari presa cu pianul?
Pianul este un pic mai greu. Trebuie sa te misti mai repede si sa apesi exact pe ce trebuie.
Si la schi trebuie sa apesi.
Da. La schi apesi de multe ori cu o presiunde de peste 100 kg. Eu vara pentru asta ma antrenez. Vara trecuta am reusit sa imping la presa de 45 de grade 470 kg. Si daca nu ma crezi imi va face placere sa iti iau banii si tie la un pariu.
Cu cine ai mai facut pariu?
Unor colegi de clasa si catorva prieteni.
Daca nu lipseau Bogdan Olaru, Ioan Nan si Alexandru Barbu, pe ce loc te clasai la “Urias”?
Normal ar fi fost sa fie toti trei inaintea mea, daca tin cont de punctele lor si de intalnirile noastre din trecut. Dar nu poti sa stii ce evolutii ar fi avut.
De ce ti-ai facut blog?
Nu l-am facut eu, ci fratele meu. E un hobby pentru el, iar eu sunt un idol pentru el. n plus, dar Florentin Nicolae si Bogdan Barbu au, eu de ce sa nu am?
Mai trebuie sa ai si rezultatele lor!
Asa e. Sunt constient ca numai prin multa munca pot realiza acest lucru. Sunt dispus sa lupt pana la capat. numai pentru sentimentele pe care le-am trait duminica merita sa lupt, sa dau totul din mine iarna si vara.

2 comments:

Anonymous said...

de ce nu-l trimiteti pe zapacitu asta la ceva cursuri ca habar n-are de schi..
..in schi nu exista sa fii nevoit sa abandonezi , chiar nu-i explica nimeni ?
Ce mai jurnalist..nu-si respecta in primul rand interlocutorul. Cu sigutranta sufera de un complex de inferioritate si isi cauta victimele printre schiori...unde nici nu e greu fiind un sport individual. Daca s-ar fi pus cu sportul de echipa pana acum l-ar mutilat careva.

www.skivirus.com said...

cata coerenta :))