Saturday, July 19, 2008

Doua idioate la The Money Chanel

Ieri m-am isterizat ca firma mea de cablu nu da GSP TV, iar eu trebuie sa am pe televizor o rusine de post: THE MONEY CHANEL. De azi imi doresc si mai mult GSP TV, pentru ca la rusinea aia de post a lui Vantu am gasit emisiunea Business Travel. Acum sunt in direct doua idioate. Una e dintoasa si pare genul de rasnita indragostita la serviciu. A doua e genul de cucoana ajunsa in functie de pe urma sotului. Ma uit la televizor si nu am vazut pana acum nici un material video. Doar fotografii. Cand vine vorba de sporturile care se pot practica la Kaprun, caci despre Kaprun e vorba in emisiune, crainicul isi impleticeste limba. Pozele sunt luate de pe site-urile austriece de schi. Emisiune despre nimic. Din acest motiv imi doresc ca televiziunile din Romania sa inceapa sa faca emisiuni despre schiul din Romania.

2 comments:

Anonymous said...

Good point!

Anonymous said...

You've got a point in what you said! :P