Sunday, July 6, 2008

PUFULETI PE CENTRU

Nu prea bate vantul la Copsa Mica, asa ca orasul e cumva in ceata. Am descoperit ca exista ghetouri si aici, dar Primaria trage tare sa le renoveze ca sa le puna la dispozitia tinerilor casatoriti. Sunt si locuinte fara apa si curent, dar tot Primaria le-a dat numar pe strada. Sunt si pufuleti la Copsa. Am mancat deja o punga langa o fantana arteziana. Nu am bani ca sa mananc la restaurant, dar nu asta ar fi problema in cazul in care mi s-ar face foame din nou. Mai am inca doua pungi de pufuleti. Mi-am luat masuri deoarece in Copsa nu exista nici un restaurant. E doar o terasa. Adica o bodega. Localnicii gandesc in reluare ca ardelenii si vorbesc iute ca oltenii. Nu inteleg nimic. Stau singur si mananc pufuleti, in vreme ce colegii mei de echipa trudesc in Axente Sever. Eu am prestat mai devreme la o discutie cu Gheorghe Mailat. I-am facut o poza cu frate-su, fantana si furnalul.

No comments: