Sunday, July 6, 2008

Planul de bataie pentru maine

Dupa ce Huahovd a castigat etapa de astazi din Le Tour, am iesit la o pizza in Medias. Am gasit un local civilizat, o pizza foarte buna si un pret excelent. A urmat o plimbare prin oras, care nu e rau deloc si o inghetata pe bat. Dupa care, la treaba. Se scrie, se prelucreaza poze. Treburi gazetaresti, ca doar suntem profesionisti. Pentru ca imi fac temele inca din seara asta, maine avem desteptarea la ora 7:00, micul dejun fiind programat un ceas mai tarziu. Facem o vizita la APM Sibiu, dupa care vom lua masa cu fratii Alexandru si Sebastian Barbu, doi schiori de-ai mei. Dupa - amiaza nu stim ce va urma. Trebuie sa ne mai cautam un subiect. Mi-e lene sa ma dau jos acum din pat ca sa ma uit in agenda. Cert este ca aici n-am gasit copii retardati sau ceva asemanator.

No comments: