Wednesday, July 30, 2008

Riccardo Ricco a recunoscut cã s-a dopat în fata CONI

Rutierul italian Ricardo Ricco, depistat pozitiv cu EPO după etapa a patra din turul Franţei, a recunoscut, miercuri, că s-a dopat, în faţa Comitetului Olimpic Italian (CONI).
"În faţa parchetului antidoping, mi-am asumat responsabilităţile. Înainte de Turul Franţei am comis o greşeală, am luat produsul de care toată lumea vorbeşte. Am comis o singură greşeală", a declarat rutierul în faţa procurorului Coni, Ettore Torri.
Italianul care nega până în prezent că s-a dopat a fost depistat pozitiv la Cholet, în etapa a patra a Turului Franţei. Ricco a terminat această etapă pe locul 115, la trei minute şi 36 de secunde de câştigător.
Rutierul a fost pus sub acuzare de Parchetul din Foix pentru "utilizare de substanţe considerate otrăvitoare de Codul de sănătate publică" şi plasat sub control judiciar.

No comments: