Monday, June 8, 2009

Novac: "Am abandonat din cauza arbitrilor"

Rutierul Eduard Carol Novac (Cycling Team Tusnad), detinãtorul tricoului albastru al prologului de la Mamaia, din editia a 46-a a Turului ciclist al României, a declarat cã a abandonat în prima etapã din cauza arbitrilor.
"Arbitrii nu sunt deloc pregãtiti, nu asa se organizeazã un concurs. Sunt dezamãgit. Din cauza lor nu mai pot concura, desi acum puteam sã fiu pe 10. Nu am abandonat la kilometrul 150 cã n-am rezistat, ci din cauza lor. Am avut douã defectiuni, mi s-a spart roata din spate. Regulamentar era ca masina de asistentã sã mã ducã în pluton, însã arbitrii nu m-au lãsat. Am revenit si apoi am fost nevoit, din cauza lor, sã renunt la kilometrul 150", a spus Novac.
De asemenea, în etapa de ieri au mai abandonat încã patru rutieri, Shpati Karaj si Sofaj Altin (ambii Delma Medgidia), Oleksi Sepilov (Mirage Ucraina) si Traian Goga (Dinamo Bucuresti).
Arbitrii au gresit si la desemnarea tricoului galben al primei etape, schimbându-l pe detinãtor chiar pe podium la festivitatea de premiere de la Brãila.
La festivitate, pe podium au urcat întâi alesii locali de Brãila, primarul, prefectul si presedintele DJS, apoi rutierii premiati. "A fost zi de alegeri, iar turul nu putea trece prin oras fãrã sprijinul lor, asa cã a trebuit sã acceptãm sã urce pe podium", au declarat surse oficiale.

No comments: