Monday, May 7, 2007

Butoiasul Atomic a reluat antrenamentele


Ziua de azi a fost una foarte grea pentru Florentin Nicolae (foto), singurul baiat prezent in probele de schi alpin desfasurate la Jocurile Olimpice de la Torino, din 2006. Cel supranumit Butoiasul Atomic sau Maradona de pe schiuri si-a inceput pregatirea de vara intr-un mod cu totul si cu totul neobisnuit.


Flore, tu ai inceput pregatirea?
Da. A fost o zi in forta de dat la lopata. Vreau sa fac brandu mare, sa ii bat pe toti din start, sa dau bine din bete.
Hai, ma, lasa vrajeala! Zi cand te apuci de antrenamente!
Pe bune, ma!
Si cum ai dat la lopata?
Am muncit toata ziua in santier, la mine acasa. Am facut beton, mortar...
Bine, dar asta nu e antrenament.
E mult mai bun decat ce a facut Neala sau ce face domnul Florentin Cristea. Crede-ma!
Flore, termina cu caterinca! Cum sa te antrenezi pe santier?
Dar ce are? Sa se vada ca nu sunt antrenori. Am inceput antrenamentul de dimineata, la 6:30, si am terminat la ora 19:00. Vorbesc foarte serios. Stie si Neala. L-am chemat pe la mine, dar nu a putut veni. Dormea, bineinteles.
Si ce ai facut toata ziua?
Am carat scanduri si capriori, am carat pietris cu roaba, am carat ciment si nisip, am decofrat si am carat rigips si am descarcat si un camion cu fier!
Pe cine ai avut antrenor? Cine e seful de echipa?
Eu sunt si muncitor necalificat si diriginte de santier. Am si 3 tigani pe care ii alerg toata ziua. Tot eu sunt si beneficiarul lucrarii.
Tu centrezi si tot tot tu dai cu capul.
Dar scot si mingea din poarta. Tin si scorul si nu fac blaturi.
Am totusi o rugaminte, o mare rugaminte!
Care?
Te rog frumos, nu te mai duce la fotbal.
De ce?
Daca te vede cineva de la ProTV o sa te filmeze si o sa dea la stiri ca Maradona a revenit pe gazon!
(rade) Am 3 meciuri pe saptamana, uneori chiar 4.
Nu te striga nimeni Maradona sau Butoiasul Atomic?
Nu!
Ce inaltime ai?
1,67 m si 81 kg.
Exact ca Maradona.
Da, asa e, dar am forta multa si nu sunt complexat. Sunt asa cum m-a lasat Dumnezeu. Asa sunt primul in tara la sportul care se numeste schi alpin. Sunt singurul din tara care are tupeul sa mearga la adevaratele probe ale schiului, cele de viteza. Si sunt singurul care are curajul sa incaleze acele schiuri care se numesc Atomic, de care toata lumea din tara se fereste pentru ca sunt grele. De ce? Pentru ca nu au forta! Sa se lase sau sa se apuce de alt sport. Le recomand inot sincron.

No comments: