Monday, May 7, 2007

Nan, patru goluri la primul antrenament


Campionul en-titre in probele de slalom special si slalom urias, Ioan Nan (foto), si-a reluat astazi antrenamentele, dupa ce saptamana trecuta s-a intors din stagiul de recuperare efectuat la Baile Felix. La prima sedinta de pregatire, desfasurata pe stadionul ICIM din Brasov, dinamovistul s-a pregatit fara antrenorul Florentin Cristea.

Neala, ai inceput pregatirea?
Da. Am fost azi pe ICIM si am facut alergari si am jucat fotbal?
Fotbal? Neala, de ce te bagi la ce nu stii?
He-he-he!!! Stai cuminte, am dat 4 goluri.
Serios? Pe ce post ai jucat?
Varf.
Dar ai jucat singur? Cum ai reusit tu sa dai 4 goluri? Esti talentat?
Rau de tot, nu gluma. Sunt campion national la slalom urias si slalom special, care sunt probe tehnice. E normal sa stiu si cu mingea. Si nu mai face misto, ca nu am jucat singur, ci cu politistii.
Ai renunta la schi pentru fotbal?
E prea tarziu sa ma apuc de fotbal. Raman la schi, ca mi-e bine aici, sunt campion national.

No comments: