Friday, December 19, 2008

Eva Tofalvi - Omul Zilei

România a dat marea lovitură ieri, în cea de-a treia etapă din cadrul Cupei Mondiale la biatlon.
Eva Tofalvi s-a clasat pe locul al doilea în proba individuală, acesta fiind cel mai important rezultat din cariera sportivei considerată drept “nava amiral” a sporturilor de iarnă din ţara noastră. Rezultatul de la Hochfilzen-Austria este şi cel mai mare rezultat din istoria biatlonului românesc. “Sunt foarte fericită şi sunt sigură că şi oamenii de lângă mine sunt cel puţin la fel de fericiţi. Am muncit foarte mult ca să ajung aici. M-am antrenat foarte mult, am făcut tot ce am ştiut şi tot ce mi-a spus antrenorul Marton Simon. Când te afli pe podium trăieşti ceva unic. Ai impresia că visezi. Eu mă bucur că e realitate”, a declarat biatlonista din Băile Harghita. Pentru rezultatul său incredibil, Jurnalul Naţional o declară pe Eva Tofalvi “Omul Zilei”.

No comments: