Friday, December 19, 2008

Felicitari, Eva Tofalvi!

Ieri am fost in Poiana Brasov si am muncit de dimineata pana seara. Nu am schiat deloc. De fapt, in acest sezon am schiat intr-o singura zi. Seara, pe la ora 17:00, am primit un telefon: "Eva a venit pe doi in Cupa Mondiala". Am inghitit in sec, mi s-au umezit ochii, pielea mi s-a facut ca de gaina. Imediat mi-a venit in minte discutia pe care am avut cu Eva Tofalvi in toamna asta, atunci cand mi-a spus ca se gandeste la retragere, dar si la o medalie la Jocurile Olimpice din 2010, de la Vancouver. O stiu ca o femeie serioasa, dar atunci am luat spusele mai mult ca o declaratie de presa. Acum, dupa rezultatul de ieri, privesc altfel lucrurile. Eva nu a exagerat deloc atunci cand a vorbit despre o medalie la JO. Ieri a facut o cursa excelenta. A tras cu zero de fiecare data, iar la ultima tura a plecat din poligon la 8 secunde in spatele rusoaicei care s-a impus. Tofalvi merge foarte bine din picioare si cu totii ne-am fi asteptat ca ea sa se impuna pana la final. Din pacate, nu a reusit, dar chiar si asa noi suntem in genunchi in fata ei si ii multumim pentru efortul ei, pentru lacrimile de bucurie pe care ni le-a provocat, pentru tot ceea ce face in sport.

No comments: