Sunday, April 6, 2008

Accident cu sange

Inca un week-end ratat pentru schiorii care au vrut sa se distreze la Sinaia. Ieri vizibilitatea, dar instalatiile de transport pe cablu au functionat. Astazi a fost mult mai rau. Telecabina nu a mai urcat pana la Cota 2.000 din cauza vantului. La Cota 1.400 a fost lapovita, in vreme ce in Valea Dorului era viscol ca in decembrie. Ceea ce e foarte bine, pentru ca stratul de zapada creste si sezonul se prelungeste. Si dusmanul, adica paltonarul, nu sporeste si nici nu zambeste. Dupa un ceai la Snow si un pranz la Campina, am venit la Bucuresti. Si ca sa nu zic ca am fost degeaba la schi, am comis la intrarea in casa. Cantul schiurilor este atat de ascutit incat m-am taiat la mana dreapta in timp ce le-am mutat dintr-un loc in altul. Imi curge sange siroaie. Nu e nimic grav cu degetul meu. Se usuca si cade.

No comments: