Sunday, April 20, 2008

Am sarit din telescaun

Era sa uit ce era mai important de povestit. Vineri am dat peste o zapada tare urata la Sinaia. Partiile nu erau batute, iar din cauza caldurii zapada s-a inmuiat foarte repede, astfel ca nici coborarile in afara partiile nu erau tocmai delicioase. Dar m-am descarcat. Am strans claparii un pic mai mic si am stat pe coada schiurilor, lucru care nu imi prea place. Am zis ca e bine sa ma dau, considerand lucru asta un mic antrenament pentru Ecoul Malinului. Cel mai neplacut moment l-am patit atunci cand ma pregateam sa urc in telescaunul din Valea Dorului. Masor 194 cm si cantaresc un pic peste 100 de kilograme. Cand ma asez in scaun, fac un balans care imi place, chiar daca pasagerul de langa mine se panicheaza. In balansul asta al meu, am intrat cu varful schiurilor in zapada. Si pentru ca zapada era grea, schiurile nu au mai iesit afara. Am avut noroc ca mi-au sarit schiurile foarte usor. Asta pentru ca niciodata nu le strang pentru o greutate mai mare de 70-80 kg. Ce a urmat? In secunda imediat urmatoare am sarit din telescaun. Pe burta, ca nu cumva sa ma ranesc la vreun picior sau sa ma loveasca scaunul in cap. Mai tarziu am observat ca un individ a reusit aceeasi isprava ca mine. Ba chiar m-a depasit, el fiind nevoit sa sara din telescaun de doua ori.

No comments: