Wednesday, January 16, 2008

NICOLAE: "Ma doare spatele!"


Florentin Nicolae se pregateste in aceste zile pentru concursul cu puncte FIS care va avea loc la sfarsitul acestei saptamani la Predeal.


Sorin Anghel: Ce faci? De ce nu esti la antrenament?
Florentin Nicolae: Azi sunt la birou. Ma cam doare spatele si nu am fost azi la antrenament.
Unde te-ai antrenat pana acum?
La Azuga. E super beton!!!
Nu sunt pietre?
Ieri am avut o partie o partie senzationala, cred ca cea mai tare partie din romania in clipa de fata. Teleschiul si partia au fost numai pentru noi. Adica eu, Bogdan Barbu si un antrenor. Am fost tratati de proprietarul partiei ca niste campioni. La marginea partiei erau sezlonguri pentru noi, am primit ceai, suc, tot ce ne trebuie. Turistii au venit si s-au uitat cum ne pregatim. Foarte multa zapada artificiala. Cred ca un metru de zapada artificiala. Cel mai bun antrenament pe care l-am facut vreodata in Romania. Poate e chiar cel mai bun antrenament pe care l-am facut pana acum in activitatea mea de schior.
Cine e generosul asta care v-a tratat regeste?
Fostul primar, care ne vorbea foarte frumos, ca unor campioni. Ne-a bagat d-alea cu “e o onoare sa va avem printre noi la Azuga”. Super tare!
Comunistul ala,ma?
Stia tot despre mine. Face o statiune cu Tariceanu in vederea organizarii Jocurilor Olimpice de Iarna din 2022.
Ce statiune, ma? Pui botul la toate balivernele? Crezi ca doarme si asta, cum dormea Achiriloaie, cu poza ta sub perna?
Ce-am vazut acolo... Cea mai tare partie, retine! Cel mai tare ratrac! Cea mai multa zapada! Cele mai multe tunuri de zapada artificiala pe o partie!
Te gandesti ca o sa castigi concursul de sambata si duminica, de la Predeal?
Sincer, nu prea cred ca o sa castig fiindca nu prea imi iese la slalom. Dar sper sa am o zi buna si altii o zi mai proasta.
Ai vazut ca l-au arestat pe Cioaca?
Da, ma, dar pentru mail. Si Elodia?
Tu crezi ca Elodia e moarta?
Cred ca da, dar inca mai am dubii.

No comments: