Wednesday, September 16, 2009

FOND - ALPIN 9-5

Derby mare astazi in Poiana Brasov. S-au aflat fata in fata sportivii din loturile nationale de schi fond si schi alpin. Duelul nu s-a dat pe zapada, ca sunt doar in septembrie, ci pe iarba stadionului din Complexul Olimpic. Partida de fotbal a fost castigata de fondisti cu 9-5. "N-aveam cum sa-i bat de unul singur. Am facut tot posibilul, am dat trei goluri, dar mai mult nu se putea. Singurul care m-a ajutat a fost Dragos Staicu, care mi-a dat doua pase de gol", a povestit, plin de modestie, Ioan Achiriloaie.
Eroul zileu a fost Paul Pepene, care, dupa ce a castigat Cupa Dinamo, a facut spectacol si pe terenul de fotbal.

Felicitari, Paul! Ai fost eroul zilei!
Multumesc!
Cum a fost meciul cu "rivalii" de la schi alpin?
Ne-am impus fara probleme. Numai eu am dat patru goluri.
Nu cumva tu pui la socoteala si autogolurile?
Nu! Achiriloaie a dat un autogol.
Asta e! Trebuia sa fie un Banel si la schi alpin. Cine a deschis scorul?
Ne-au luat tare rau de tot. In doua minute ne-au dat doua goluri.
Si cum ati revenit?
Prin pregatire fizica. Am avut cateva faze pe viteza, cu sprinturi, si i-am obosit. Pe urma a fost floare la ureche.
Care a fost cel mai periculos adversar?
Achiriloaie. El stia cel mai bine, dar nici Iulia Craciun nu a jucat rau.
Cine?
Iulia Craciun.
Ma, tu vrei sa te impaci cu ea?
Nu. Eu am prietena, dar Iulia Craciun a dat un gol. In poarta era Petrica Hogiu, care s-a purtat cu mingea de parca era un ou fiert.
Si d-asta o lauzi pe Iulia? Nu cumva te napadesc amintirile?
Nici vorba. Chiar mi-a dat la picioare rau de tot cand m-a prins.

No comments: