Tuesday, August 25, 2009

Bianca Narea a cerut amanarea testelor

Comentariile pe seama scandalului "cuielor" nu au incetat nici la doua saptamani de la ziua in care au avut loc testele fizice din Poiana Brasov. Bianca Narea, de la AS Schi Club Predeal, s-a numarat printre schiorii care au fost impotriva pantofilor de atletism. "Eu nu am fost de acord cu desfasurarea normelor in acele conditii! Pista era uda si exista posibilitatea de accidentare, ca sa nu mai vorbim ca nu se putea da randament! Raspunsul care mi s-a dat a fost <>. E o intrebare buna la care eu pot sa raspund ca nu m-am antrenat niciodata cu cuie si nici nu am unde sa o fac asa ca nu mi se pare normal sa dau norme pe cuie. Asta e! Poate gandesc eu gresit, dar am fost mai multi de aceeasi parere!", a declarat Bianca Narea.

No comments: