Wednesday, August 19, 2009

Elod Pal Pal in tricoul Ungariei

Tradare, tradare, dar sa stim si noi. Fostul schior Elod Pal Pal a fost la meciul Ungaria - Romania, scor 0-1, desfasurat in urma cu o saptamana la Budapesta. "Am mers impreuna cu cativa prieteni unguri. Nu am tinut cu mine, dar am fost imbracat cu tricoul Ungariei. Eu am de-a face cu ambele popoare. Traiesc intr-un spatiu romano-ungar, iar eu sunt secui. Nu sunt tradator", a spus Pal Pal. Gata, destul! V-am batut si restul nu mai conteaza, tradatorilor. In legatura cu "scandalul cuielor", Pal Pal considera ca fiecare are dreptul sa foloseasca ce incaltaminte doreste. "Mult mai important este sa te duci acolo pregatit. Adversarul este cronometrul. Totul depinde doar de schior. Si eu cand am fost la aceste teste, acum 2-3 ani, Ioan Achiriloaie si Vlad Damsescu alergau in pantofi de atletism si ma bateau. Dar asta nu doar din cauza faptului ca aveau pantofi de atletism, ci pentru ca erau mai buni ca mine. Alexandru Barbu are dreptate. Pregatirea fizica are etapele ei. Acum e important ca fiecare sa fie multumit cu ce a aratat. Cei care fac scandal pe tema asta isi cauta scuze pentru rezultatele slabe", a declarat Elod Pal Pal. Dupa ce l-am bubuit mai sus, e cazul sa spunem si ceva de bine despre cel care este o adevarata vedeta locala la Miercurea Ciuc. La sfarsitul acestei saptamani, la Baile Harghita, are loc Festivalul Apei Minerale, acolo unde Elod Pal Pal va fi prezentatorul spectacolelor. Organizator este Erno Tofalvi, fratele Evei Tofalvi. Cu aceasta ocazie vor avea loc concursuri de motocross, fotbal, gastronomie si baut bere. Eu sunt bautor de apa plata, motiv pentru care refuz sa iau parte la Festivalul Apei Minerale.

No comments: