Friday, August 14, 2009

BINE! ALERGATI IN CLAPARI!

Atatea discutii in schiul alpin n-am intalnit nici macar in momentul in care Dragos Staicu a castigat titlul de campion national in proba de Slalom Urias. Fiecare are ceva de comentat, disputa fiind cauzata de pantofii de atletism pe care, din ceea ce mi-au zis cei care au fost prezenti la testele fizice din Poiana Brasov, i-au folosit, pana la urma, toti schiorii. Dar ca sa nu mai existe dispute, sa nu se mai gaseasca cineva care sa reclame faptul ca l-a deranjat vreo veverita din Masivul Postavaru sau ca nu poate alerga pe stadionul din Poiana Brasov din cauza faptului ca verdele gazonului si caramiziul tartanului reprezinta o combinatie ce ii poarta ghinion, nu ar fi rau ca schiorii sa se prezinte la urmatoarele teste fizice incaltati in clapari. Dace tot se face atata scandal pe felul incaltarilor, atunci sa fie show adevarat! Macar sa stim si noi o treaba, sa nu ne certam degeaba! Una dintre cele mai vehemente pozitii o are Iulia Craciun, de la Dinamo Bucuresti, care a folosit o pereche de pantofi de atletism cu un numar mai mare.

"Toata lumea a alergat in pantofi de atletism. Normele astea chiar sunt importante pentru cei care se mai antreneaza. Este ca la un campionat national pe uscat. Pantofii de atletism te ajuta sa iti imbunatatesti timpii. Lucru acesta este foarte important pentru unii dintre noi, pentru cei carora le pasa. Inseamna ca nu am muncit degeaba, inseamna ca am progresat. De ce sa nu alerg cu pantofi de atletism daca ma ajuta? De ce sa imi rup gatul cand pista de tartan era uda? Nu inteleg de ce se face atata scandal pentru niste pantofi de atletism care sunt obligatorii pentru orice sportiv. Eu nu am mers la normele de control ca sa le bat pe celelalte fete, ci ca sa vad daca am progresat. Aia de la bob si sanie de ce au pantofi de atletism la normele fizice?", este de parere schioarea din Predeal.


No comments: