Thursday, August 20, 2009

VOTEAZA EDIT MIKLOS! VOTEAZA PENTRU SCHI

Incepand de astazi, pe site-ul http://www.cautamoamenimari.ro/vizualizare.php?page=11 puteti vota pentru ca Edit Miklos, cel mai bun produs al schiului alpin romanesc sa beneficieze de o sponsorizare de vreo 20.000 de lei de la BRD. Nu stiu daca suma este corecta. Cert este ca schioarea de la Dinamo Bucuresti are mare nevoie de acesti bani pentru a putea face o figura frumoasa, care inseamna o clasare in primele 10, la Jocurile Olimpice. Pentru a vota, trebuie sa va faceti cont pe site-ul www.cautamoamenimari.ro. Daca fiecare schior din Romania, coleg cu Edit Miklos, ar da cate un vot in fiecare zi, atunci schiul alpin ar putea sa depaseasca stadiul de gluma.
Am stat de vorba si cu Edit Miklos. Am simtit-o mai diplomata decat pana acum. Nu mai arunca cu vorbe grele. Probabil si-a dat seama ca nu poate castiga toate razboaiele.

Cum decurge pregatirea de vara?
Din luna iunie ma pregatesc zi de zi. Acum ma antrenez cu Tibor Biro si Florin Cristea. Ma inteleg bine cu ei.
De ce nu te mai antrenezi cu Jurgen Alben?
Vara nu ma pregatesc cu el.
Vara asta nu ai mers deloc pe ghetar.
Ba am fost la sfarsitul lunii iulie, o saptamana. M-am antrenat singura, fara sa ma dau in porti. Am schiat liber, am lucrat la capitolul tehnica.
Cat te-a costat acest cantonament?
Cam 500 de euro, fara skipass.
Si skipass-ul cat a costat?
Am luat un skipass de la cineva. Nu era al meu. Am riscat foarte mult. Puteau sa ma amendeze pentru acest lucru.
Tibor Biro de ce nu a mers cu tine?
Nu am avut bani ca sa mergem amandoi.
Iti pare rau ca te-ai transferat la Dinamo?
Nu. Am facut ceea ce trebuia sa fac.
Ce nu iti place la Dinamo?
Nu imi convine faptul ca centrul de pregatire este la Brasov.
Cand te vei antrena din nou pe zapada?
Nu stiu! Sper sa merg la inceputul lunii viitoare pe zapada impreuna cu lotul olimpic. Antrenorul Florin Cristea a spus ca incearca sa rezolve un cantonament. Imi lipseste foarte mult zapada.
Ai fost suspendata timp de o luna sau doua din lotul olimpic, nu mai ai masina pe care ti-a pus-o la dispozitie FRSB in sezoanele anterioare... Care este relatia ta cu Federatia in clipa de fata?
Eu vorbesc cu antrenorul meu, Florin Cristea. Nu am nici o relatie cu Federatia.
Sezonul viitor vei mai lua startul in Cupa Mondiala?
Nu stiu. Depinde foarte mult de cat ma voi antrena pe zapada. Ca sa iau din nou startul in Cupa Mondiala trebuie sa ma antrenez cel putin la fel de mult ca anul trecut. Sper sa reusesc acest lucru. Anul trecut am avut zece zile de pregatire pe zapada, cu antrenamente in porti, pe schiuri de Super G si Coborare. Luna viitoare o sa primesc de la Volkl schiurile pe care le voi folosi in sezonul urmator.
Ce obiectiv ti-ai propus pentru Jocurile Olimpice?
Primii 15 sau poate chiar primii 10.
Este un obiectiv realizabil in momentul de fata?
Nu.
Si daca lucrurile merg in continuare pe aceeasi linie, la ce rezultat sa ne asteptam?
Nu stiu. Vom vedea atunci!





No comments: