Thursday, November 12, 2009

Eu sunt omul care aduce zapada

Am fost la Cavnic luna trecuta si a nins atat de tare incat s-a deschis sezonul de schi. Saptamana trecuta am fost la schi si din nou a nins. Vreo 20 de centimetri. S-a schiat pe Carp! Acum sunt la Straja. Normal, a nins, ca nu sunt zone in care merg eu fara sa ninga. Pamantul e alb peste tot, iar pe partia Mutu e deja iarna. Statiunea e moarta in perioada asta. Inca se mai construieste. Am vazut si ceva cabane noi, semn ca turismul este in floare pe Valea Jiului. Cinste lui, cinste lui, cinste lui, primarului! Iarna asta ne ocupam de Razmerita. N-a facut absolut nimic pentru Straja. E rusinos ca Vulcan isi face telegondola, in vreme ce Lupeni ramane cu telescaunul obosit construit inainte de revolutie.

1 comment:

Anonymous said...

Si eu sunt omul care scrie de George Coman...