Sunday, November 15, 2009

Vonn: "Am avut o greseala in partea de jos a traseului"

Anul trecut a castigat Slalomul de la Levi, dar ieri a trebuit sa se multumeasca doar cu pozitia a doua. Cu toate acestea, americanca Lindsey Vonn s-a aratat multumita de rezultatul din Finlanda. "Sunt foarte fericita dupa cursa de la Levi. Eu mi-am propus sa incerc cat mai mult, iar obiectivul meu a fost o clasare pe una dintre primele cinci pozitii", a spus dubla campioana mondiala de la Val d'Isere. Americanca s-a declarat multumita si de conditiile de concurs. Vonn a schimbat in aceasta vara schiurile, trecand de la Rossignol la Head. "Am facut teste toata vara si sunt foarte multumita", a precizat schioarea din Statele Unite. "Imi place foarte mult la Levi. Panta aceasta imi aminteste de cursele din Buck Hill", a spus Vonn, care a explicat si cum de a fost invinsa de catre prietena sa, Maria Riesch: "Ar fi fost frumos sa castig cursa de aici, dar am avut o greseala in partea de jos a traseului. Maria a schiat foarte bine, a avut un timp foarte bun, dar a greu de spus daca m-ar fi invins fara ca eu sa gresesc". Maria Riesch a castigat Slalomul de ieri cu un avans de 8 sutimi.

No comments: