Monday, September 8, 2008

Doi turisti belgieni au fost atacati de un urs în Lunca Padinei

Doi turisti din Belgia, în vârstã de aproximativ 24 de ani, care veniserã în concediu în Lunca Padinei, au fost atacati, ieri dimineta, de un urs, animalul înfometat dãrâmându-le cortul si zgâriindu-i usor. Seful Salvamont Dâmbovita, Doru Diaconescu, a declarat, azi, cã totul s-a întâmplat ieri, când cei doi turisti belgieni si-au lãsat mâncarea si dulciurile lângã cort, iar ursul a simtit probabil si s-a nãpustit asupra lor. Speriati, turistii au cerut ajutor. "Imediat ce am fost sesizati, ne-am deplasat la fata locului. Am aruncat cu petarde, am fãcut mult zgomot cu masinile, am dat drumul la faruri, iar în cele din urmã, ursul a plecat", a precizat Doru Diaconescu. Conform sursei citate, cei doi belgieni au fost zgâriati usor de urs pe mâini si picioare, dar nu a fost nevoie de interventia Ambulantei.

No comments: