Tuesday, September 23, 2008

Vacante la munte

Cum iarna se apropie cu pasi repezi, ne-am gandit sa va trimitem programul pe pare l-am stabilit pentru acest sezon. Fata de sezonul trecut am dori sa ne imbunatatim calitatea serviciilor, de aceea am facut modificari:

  1. am marit durata taberelor la 7 zile (ca urmare a solicitarilor dumneavoastra) – exceptie fac taberele organizate in vacanta de iarna(20dec-5ian) unde am pastrat numarul de 6 zile pentru ca copii sa nu lipseasca mai mult de la scoala
  2. urmeaza ca in luna octombrie 2008 sa achizitionam un microbuz (Ford Transit) care ne va ajuta mult in organizarea activitatilor (bagajele+schiurile vor intra mai bine in acest microbuz decat in vechea nostra Dacie Solenza :d , transportul de la vila la partie va depinde doar de noi= vom avea o libertate mai mare in desfasurarea unui program mai amplu)
  3. am inclus in 2 din taberele destinate scolarilor o grupa de snowboard , la care participarea are o limita (minim 10 ani, maxim 6 cursanti) – varsta minima este impusa datorita echipamentelor care se gasesc la centrele de inchirieri, iar numarul maxim de cursanti se datoreaza faptului ca munca pe care monitorul o are cu un incepator la snowboard este mult mai grea decat in cazul uni incepator la schi.
  4. programul extravacanta este mai amplu. Sfatuim parintii copiilor scolari sa incerce sa evite vacantele scolare (calitatea informatiilor primite de copiii dumneavoastra este mult mai buna in perioadele in care partiile sunt libere, in vacantele scolare sunt foarte aglomerate partiile si se formeaza cozi mari la telescaune)
  5. am inclus in programul de tabere mai multe iesiri in Austria , unde recomandam participarea mai ales a celor care au fost in grupele de avansati in taberele noastre. Calitatea partiilor si a serviciilor este incomparabila cu cea din Romania si pot evolua foarte mult acolo.

Programele pentru toamna si sezonul de iarna le gasiti atasate la mail sau in linkurile de mai jos!

Programe toamna 2008 (o tabara in vacanta elevilor claselor 1-4 , 2 excursii)

Programe iarna scolari

Programe iarna prescolari

Datele limita de inscriere sunt urmatoarele:

- 10 octombrie 2008 – pentru taberele din octombrie, noiembrie, decembrie+ tabara din februarie Austria

- 10 noiembrie 2008- pentru taberele din ianuarie

- 10 decembrie 2008 – pentru taberele din februarie si martie, aprilie(Austria)

Va rugam sa respectati aceste date limita, pentru a putea rezerva locurile de cazare, care sunt LIMITATE !!!

O zi buna!

Echipa Himalaya Adventure

0722474317/0722619099

www.himalayaadventure.ro

No comments: