Licitatia internationalã pentru selectarea firmei care va construi brandul turistic al României va fi organizatã la sfârsitul lunii octombrie, a declarat, azi, într-o conferintã de presã, Lucia Morariu, secretar de stat în Ministerul pentru Comert, Turism, IMM si Profesii Liberale.
"În acest moment se lucreazã la caietul de sarcini privind crearea brandului. Sper cã în vara anului 2009 constructia brandului sã fie finalizatã atât din punct de vedere al elementelor de concept, imagine, design, cât si din punct de vedere al strategiei de comunicare pe pietele internationale, astfel încât cea de-a doua licitatie, pentru promovarea brandului sã poate fi lansatã", a spus Morariu.
Constructia si promovarea brandului turistic al României va costa 75 milioane euro, din care aproximativ cinci milioane euro vor fi alocati pentru crearea propriu-zisã a brandului.
Ministerul pentru Comert si Turism a lansat, azi, la Cluj, programele cofinantate din fonduri europene si de la bugetul de stat pentru promovarea turismului în perioada 2008-2012.
Pe lângã suma de 75 milioane euro destinatã brandului turistic, alte 55 milioane euro vor fi alocate pentru promovarea turismului intern, iar 20 milioane euro vor fi destinate constructiei si dezvoltãrii centrelor nationale de informare si promovare turisticã. Cele 55 milioane euro destinate promovãrii turismului intern pot fi accesate atât de autoritãtile publice locale, cât si de asociatiile patronale, profesionale si organizatii non-guvernamentale cu activitate în domeniul turistic, care pot depune proiecte.
Programele pot finanta materiale de promovare clasice, cum ar fi pliante, hãrti, CD, DVD si filme turistice, cât si evenimente de promovare, târguri de turism locale sau regionale, vizite de documentare pentru jurnalisti sau misiuni de prezentare a produselor turistice în tarã.
"Aceste 150 milioane euro reprezintã cea mai mare sumã din istorie care se investeste în promovarea turismului românesc" a adãugat Lucia Morariu.
Thursday, September 11, 2008
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment