Wednesday, February 10, 2010

Andra Nedelcu merge la ski-cross

România a primit o veste extraordinară ieri. Andra Nedelcu, 25 de ani, o braşoveancă stabilită împreună cu părinţii săi în Vancouver, a obţinut calificarea la Jocurile Olimpice în proba de ski-cross.

"Sunt foarte bucuroasă şi îmi pare foarte bine că am reuşit până la urmă să fiu admisă. Mi-am sunat toţi prietenii ca să-i anunţ de reuşita mea"
, a declarat proaspăta membră a lotului olimpic. Ea se prezintă astăzi la "satul olimpic" din Vancouver, acolo unde va sta în cantonament până la finalul competiţiei. Costi Nedelcu, tatăl Andrei, este mult mai entuziasmat. "Azi a fost cea mai frumoasă zi din viaţa mea, mai frumoasă chiar decât ziua în care m-am căsătorit. Trebuie sa fii în pielea unui «rătăcit aiurea» ca să ştii ce greu se construieşte un nume într-o lume competitivă ca aceasta. Andra ne-a oferit o victorie într-o competiţie unde numai cei buni şi norocoşi înving. Ne place sau nu, «copilul nebunatic» a învins. Nu ştiu ce va face în viitor, dar ştiu sigur că va avea ce să povestească urmaşilor ei. Aici, în Canada, a fi olimpic este o chestiune de mândrie, este un vis împlinit. Mi-a cerut bani fără să-mi spună pentru ce şi s-a dus val-vârtej să cumpere un steag al României. Acum, o căsuţă din North Vancouver are tricolorul arborat cu respect. Dacă restul delegaţiei României va reprezenta cu cinste ţara mamă, Andra îi va reprezenta pe toţi românii plecaţi pretutindeni, care - hai să recunoaştem - au şi ei nevoie de încurajare, încredere şi respect", este de părere Costi Nedelcu.

SĂRBĂTOARE LA WHISTLER
Românii o ţin dintr-o bucurie în alta în Canada. După vestea calificării Andrei Nedelcu, delegaţia României a mai avut un motiv de sărbătoare. Antrenorul Gheorghe Stoian, de la biatlon, a devenit tată pentru a doua oară. Soţia sa a născut în România un băieţel, motiv pentru care tehnicianul a primit felicitări din partea colegilor săi.

1 comment:

Florentin Nicolae said...

nea Costi va salut si va felicit pentru reusita Andrei.Suntem toti alaturi de ea si de restul delegatiei