Saturday, February 27, 2010

"Plushenko e cel mai bun din lume”

Rezultatele lui Evgheni Plushenko se datorează în mare măsură şi antrenorului Alexei Mişin. Tehnicianul rus nu pare stresat după ce patinatorul pe care îl pregăteşte a ratat medalia de aur şi promite răzbunare luna viitoare, atunci când la Torino va avea loc Campionatul Mondial.
Jurnalul Naţional l-a întâlnit pe Mishin în timpul finalei feminine la patinaj artistic şi a stat de vorbă cu acesta preţ de câteva minute.

● Jurnalul Naţional: Domnule Mishin, cum vi se pare concursul feminin de patinaj?
● Alexei Mishin:
Îmi place foarte mult ceea ce văd la programul liber. Femeile sunt foarte frumoase şi se mişcă excelent pe gheaţă.

● E mai frumos ca la băieţi?
Nu ştiu ce să spun. Femeile arată altfel decât bărbaţii. Dar eu mă uit la patinatoare, nu la femei, aşa probabil faci tu.

● Eu sunt tânăr...

Degeaba! Eu am experienţă. Femeile asta vor. Tinereţea trece repede.

● Sunteţi supărat că Plushenko nu a câştigat medalia de aur?

Îmi pare foarte rău pentru ceea ce s-a întâmplat, dar aşa a fost să fie.

● Are Plushenko probleme cu aterizările?
Nu. Plushenko este cel mai bun din lume.

● Şi de ce nu a câştigat medalia de aur? L-au furat cei din juriu?

Cum să-l fure? Nu l-a furat nimeni. Juriul este alcătuit din arbitri, nu din hoţi. Aşa au judecat ei. Luna viitoare, la Campionatul Mondial de la Torino, o să ne convingem dacă juriul a avut sau nu dreptate. Până atunci, trebuie să ne antrenăm.

● În luna aprilie, Plushenko va ajunge în România.
Da, ştiu! Să te duci să-l vezi! Va fi un spectacol foarte frumos.

No comments: