Tuesday, February 2, 2010

Foarte cald in Vancouver

Nu ma asteptam ca in aceasta dimineata, la ora 6:00, sa fie 9 grade Celsius in Vancouver. Am descoperit unde este MEDIA CENTER si Olympic Village Vancouver, motiv pentru care a sosit momentul sa dau o fuga pana la Whistler. Acolo sunt foarte multi romani, iar Marius Marginean, Andrei Mortila si Radu Vulpe sunt 3 nume destul de cunoscute in lumea schiului romanesc. Ce imi place pana acum in Canada? Curatenie peste, asiaticii sunt foarte simpatici si costumatia voluntarilor. Ce nu-mi place? Faptul ca voluntarii nu stiu sa spuna altceva decat "Hi! How are you?". Acum am urcat in autobuzul care ma va duce la Whistler. Cam veche rabla asta. Cred ca nu ajung mai devreme de ora 12:00 acolo. Sa vedem daca mai gasesc drumul de intoarcere.

1 comment:

Ema said...

Doamneee, vreau si eu acolo, la voi ! Va invidiez grav !