Saturday, February 6, 2010

Stop! Ajunge! Am gresit! M-am saturat!

Stop!
Nu mai folosesc cuvantul umilinta decat intr-un singur caz. Si am incredere ca acel schior nu imi ma vai da prilejul sa folosesc acest cuvant!

Ajunge!
Am scris destul de dur in momentul in care un schior din tara a fost intrecut cu peste 10 secunde la o cursa. Am folosit cuvantul umilinta, dar n-a fost ideea mea. Dar mi-o asum in totalitate.

Am gresit!
Imi asum si faptul ca am facut greseala impardonabila de a scrie acum despre o cursa de acum un an la care a luat startul Dan Moldovan, de la Miercurea Ciuc. Imi cer scuze atat sportivului, cat si antrenorului sau. Care este chiar tatal sau.Greseala comisa in cazul lui Dan Moldovan incerc sa mi-o explic prin faptul ca in ziua in care am scris stirea am avut cele mai mari probleme cauzate de schimbarea fusului orar. Dar asta nu inseamna ca fug de responsabilitate. Spun chiar ca este foarte posibil sa mai fi comis si alte greseli. De aceea, ii rog pe toti cei care se simt nedreptatiti de ceea ce apare pe blog, sa-mi trimita un mail la sorin.anghel@jurnalul.ro pentru a-si exprima pozitia. Nu am nici un fel de problema in a publica toate punctele de vedere.

M-am saturat!
Pentru ca am scris dur despre rezultatele slabe, lumea ma percepe acum ca pe cel mai mare dusman al schiului alpin din Romania. Imi pare rau ca s-a ajuns in aceasta situatie. Nu vreau sa devin adversarul nimanui, vreau doar sa reflectez cat mai corect activitatea sportiva a schiorilor din Romania. Si o repet din nou! Daca cineva are ceva sa-mi transmita, o poate face fara probleme pe e-mail, la sorin.anghel@jurnalul.ro. Va doresc succes!

8 comments:

Anonymous said...

Prea tarziu....

Ski said...

Mai bine mai tarziu decat niciodata, Sorin. Pacat insa ca nu ai reusit sa vezi frumusetea schiului ci mai debraga neajunsurile lui...Care nici macar nu pot fi imputate sportivilor nostri!

Anonymous said...

ANGHELE ! Care este acel singur caz in care vei mai folosii cuvintul umilinta . Spune-ne si noua daca ai CURAJ. S-ar putea ca toate aceste cuvinte sa le regreti amarnic intr-o zi . ITI PROMIT

Anonymous said...

este adevarat ca schiorii romani isi fac iluzii despre succesele pe care le pot inregistra la concursurile internationale pentru ca nu au termene de comparartie si se antreneaza pe niste pirtii de kk si cu antrenori cu valoare zero barat.Dar ce ar fi sa te iei un pic de capii federatiei-ceea ce n-ai sa faci pt ca esti cam prieten cu ei si sa-i intrebi de ce nu investesc in ski alpin ca in fond si biatlon, de ce nu le da sportivilor nici macar bruma aia de bani pe care le-o promite??? De ce ii lasa sa se descurce pe cont propriu? De ce iau spagi?? sau ce mama zmeilor fac cu banii daca nu ajung la sportivi? de ce nu fac un lot de copii pe care sa-i creasca macar in al 12-lea ceas sa nu ne facem de .... si la festivalul din 2013?

Anonymous said...

sunteti penibili...

flore said...

Anghele se pare ca iti prieste Canada.ne ai face un mare favor daca ai ramane akolo.s-ar putea sa te primeasca aia intr-o rezervatie naturala la categoria "specimene neidentificate".... sper ca ti ai revenit!

Anonymous said...

Nu ai cum sa devi cel mai mare dusman al schiului alpin pt ca esti un nimeni...

Anonymous said...

Frumoase comentarii , si toate banuiesc ca sint scrise de niste tineri care sint mult mai mici decit tine ANGHELE. CE FRUMOS AI AJUNS DE RISUL TINERILOR...