Friday, February 13, 2009

Severson: "Sunt fericit pentru prima mea victorie ca antrenor, dar mai am multe de învãtat"

Antrenorul-jucãtor al echipei de hochei pe gheatã Steaua Bucuresti, canadianul Cameron Severson, a declarat, azi, cã este bucuros cã a obtinut prima victorie în calitate de tehnician si a precizat cã mai are multe de învãtat în postura de antrenor.
Formatia Steaua Bucuresti s-a impus, asearã, cu scorul de 6-4 (2-1, 3-1, 1-2), echipei HC Csikszereda, într-un meci din turneul pentru locurile 1-4 al Diviziei I si a obtinut prima victorie din acest sezon în fata campioanei României.
"Victoria de asearã e un pas pozitiv pentru schimbare, pentru un nou început. Preocuparea noastrã în momentul de fatã este sã devenim o echipã si sã jucãm ca o echipã. E o victorie foarte importantã împotriva celei mai bune echipe din acest sezon, care dã incredere tuturor jucãtorilor si demonstreazã cã putem bate oricând cele mai bune echipe când vom fi gata. Ca antrenor a fost o experientã extraordinarã, prima mea victorie, împotriva celei mai bune echipe. Este o mare provocare sã fiu si jucãtor si antrenor, dar sunt constient cã mai am si eu multe de învãtat, dar încerc sã devin din ce în ce mai bun în fiecare zi, odatã cu echipã", a spus Severson.
Cameron Severson sustine cã va acorda credit mai mare jucãtorilor tineri pe viitor. "Am folosit jucãtorii foarte tineri pentru a le arãta încrederea în ei si pentru a le da sansa de a-si câstiga ei insisi încrederea de sine. De exemplu, lui Claudiu Mihãilescu i-am oferit oportunitatea de a juca în aceeasi linie de atac cu mine si cu Geru, i-am explicat cã nu trebuie sã aibã emotii si sã se încreadã în puterile sale. Iar el a profitat de oportunitate, n-a avut trac deloc, a dat ce-i mai bun. Cât despre linia Georgescu, Tapu, Pascaru, Lusneac, Florea - au fãcut un meci excelent, aceasta va fi în doi-trei ani cea mai puternicã linie din campionat. Atâta vreme cât lucrurile sunt destul de clare în campionat, trebuie sã folosim cât mai mult jucãtorii tineri în meciurile rãmase. Doar asa te poti dezvolta, jucând. Trebuie sã intri pe gheatã cu curaj, sã rãspunzi situatiilor de joc, sã fii lovit de adversar, sã gãsesti solutii, sã gresesti - cu totii facem greseli, dar numai asa putem învãta. Asta e deviza mea: decât sã stai pe bancã cu teama cã nu te vei descurca, du-te pe gheatã, joacã si greseste", a mentionat noul antrenor al echipei Steaua.

No comments: