Wednesday, January 21, 2009

Benjamin Karl – Campion Mondial!











Benjamin Karl a obtinut titlul de Campion Mondial, invingandu-l pe Sylvain Dufour (FRA) in finala Campionatului Mondial de Snowboard din Coreea. O revenire fantastica pentru Benjamin dupa accidentarea sa, mai ales ca luni, dupa ce s-a clasat pe locul 4, era la un pas sa piarda podiumul. Dupa o accidentare la picior la inceputul lui decembrie, Benjamin - primul in Clasamentul General al Cupei Mondiale 2008 - s-a antrenat din greu in ultimele sase saptamani si a reusit o recuperare cat mai rapida. “In afara de a merge la terapie, m-am antrenat constant - altfel mi-as fi luat la adio de la Campionatul Mondial. Am facut in fiecare zi antrenament pentru forta si rezistenta; am mers si la centrul de antrenament din Thalgau de cateva ori. Si a meritat pe deplin!”, spune proaspatul Campion Mondial. Cu doar doua zile inainte ca toata echipa sa zboare in Coreea, Benjamin a primit acordul medicului de a concura in Campionatul Mondial. “Se pare ca am nevoie de putina presiune pentru ca sa obtin rezultate bune. Este absolut incredibil. Sunt atat de fericit!”, a conchis la final Benjamin, imediat dupa castigarea titlului.

No comments: