Tuesday, January 20, 2009

Camera web la Semenic

Incepand de ieri, pe www.jurnalul.ro puteti viziona imagini live din statiunea Semenic. Peisajul e tare frumos. Sper sa-i incanta si pe banateni. Acum suntem la Arieseni si ne pregatim sa plecam spre Maramures. Eu arat ca si cum as fi luat bataie de la Doroftei. Ieri am avut dureri groaznice de dantura. Am luat ceva medicamente cu rol antiinflamator, m-au lasat durerile la dinti. Dar buza de sus este umflata ca si cum m-as fi batut cu Doroftei. Culmea, inca mai simt o durere si pe partea dreapta, intr-un loc din care imi lipseste o masea. Ma mir ca am dureri pe partea dreapta din moment ce acolo nu am nici o carie. O sa iau in continuare medicamente, dar tare mi-e teama ca ma paste o operatie necesara pentru "maseaua de minte". Dar pentru asta nu ar trebui sa am dureri undeva mai in spate, la ultima masea?

1 comment:

Anonymous said...

durerea de dinti radiaza :) .. de aia simti in toate partile