Friday, January 30, 2009

Vonn a incantat publicul la Garmisch cu victoria sa

Lindsey Vonn a avut parte de o victorie dulce la Garmisch, americanca reusind sa castiga ultimul Slalom inaintea Campionatului Mondial care va incepe saptamana viitoare la Val d'Isere. Vonn a reusit sa se razbune astfel pe buna sa prietena, Maria Riesch, favorita publicului bavarez. Avansul schioarei din Statele Unite a fost de 90 de sutimi de secunda, succesul de la Garmisch fiind al 17-lea din cariera. Vonn este intrecuta doar de Tamara McKinney, care a avut 18 victorii in Cupa Mondiala la inceputul anilor 80. Kathrin Zettel şi Michaela Kirchgasser, ambele din Austria, au schiat mai bine decat americanca in prima mansa, dar in mansa a doua au gresit grav. A doua victorie la Slalom din acest sezon a ajutat pe Vonn sa acumuleze in acest moment peste 1.000 de puncte in clasamentul general. "Este cu siguranţă o mare victorie pentru mine, după ce s-a întâmplat cu mine, la Zagreb, la începutul acestei luni, când am schiat foarte bine, cu cel mai bun timp pana cand mai aveam cinci porti ca sa trec linia de sosire. Scopul meu in aceasta dupa-amiaza a fost de a realiza un puncte in clasamentul general, sa obtin maximul din aceasta cursa, sa-mi cresc avantajul fata de Anja Paerson. M-a ambitionat foarte mult cursa buna facuta de Maria Riesch si mi-am propus sa vin langa ea pe podium. A fost o cursa foarte buna pentru ea. Eu sunt surprinsa de aceasta victorie, mai ales ca am schiat la 95% din capacitatea mea", a declarat schioarea in varsta de 24 de ani. Americanca are acum un avans de 124 de puncte in clasamentul general.

No comments: