Saturday, January 17, 2009

O noua camera web la Straja




Ieri am ridicat un pic pozitia camerei web de la Azuga. Din pacate este ceata si nu stim deocamdata ce am facut. Astazi am montat o noua camera web la Straja. Accesand sectiunea Camere Live de pe http://www.jurnalul.ro/ puteti viziona imagini liva de pe partia Mutu din statiunea hunedoreana. Prin lucrarea de astazi am dus Straja in lumea buna a statiunilor care au doua camere web pe site-ul Jurnalului National. In aceeasi situatie se mai gasesc Sinaia si Poiana Brasov, dar lipseste Predeal. Si nu stiu de ce, dar am o enorma satisfactie ca la Predeal este doar o camera. Eu, personal, imi doresc sa mai pun una acolo, dar oamenii care se imbogatesc nemeritat de pe urma turismului de acolo nu merita nimic. Sa ramana in continuare cu cocalarii lor. Cine se cauta se aduna.

1 comment:

sayan said...

FRUMOS e bine daka a mai pus o camere live pe partia 5 :X deabea astept zapadaaa \:D/