Wednesday, January 28, 2009

Cea mai importanta victorie a lui Herbst


Reinfried Herbst a devenit cel de-al patrulea schior austriac, după Benjamin Raich, Manfred Pranger şi Mario Matt, care c~[tig` \n nocturna de la Schladming.

Datorit` unui stil impresionant de a schi, Herbst a reu[it cea de-a cincea sa victorie \n circuitul Cupei Mondiale. Triumful de la Schladming este al doilea ob]inut de austriacul \n v~rst` de 30 de ani \n acest sezon [i poate fi considerat o surpriz` dup` presta]ia dezam`gitoare de la Kitzbühel. “Aceasta este sigur cea mai important` victorie din cariera mea. Orice schior \[i dore[te s` c~[tige \n ]ara lui, unde trebuie s` le demonstrezi fanilor c` e[ti cel mai bun”, a explicat Herbst. “Am vrut s` demonstrez c` sunt \n form` [i c` e[ecul din proba de Slalom de la Kitzbuhel a fost doar un accident. Am fost foarte lini[tit, determinat [i \ncrez`tor. Am c~[tigat aceast` etap` f`r` nici o urm` de \ndoial`”, a ad`ugat schiorul austriac. “|mi amintesc foarte bine prima mea participare aici. A fost o onoare pentru mine [i m` bucur c` am fost capabil s` iau startul. Publicul a fost fantastic, iar visul meu a fost \nc` de pe atunci s` c~[tig etapa de la Schladming. Anul acesta s-a \nt~mplat s`-mi \mplinesc acest vis si tr`iesc o bucurie de nedescris, pe care nu o pot descrie \n cuvinte. Este cu adev`rat incredibil. Publicul m-a \mpins de la spate \n man[a a doua [i m-au ajutat s` termin cu un avans de peste o secund` \n fa]a locului doi. A fost o curs` grea, cu z`pad` proasp`t`. Un concurs din categoria celor dificile. Am reu[it totu[i s` g`sesc modul cel mai bun de a schia. Dup` ce am trecut linia de sosire m-am sim]it foarte eliberat, parc` am sc`pat de o povar`. Victoria la Schladming \]i d` o senza]ie unic` de fericire. |mi doresc s` le mul]umesc tuturor persoanelor care m-au sprijinit \n momentele grele, oameni cu care am lucrat \ntotdeauna \n echip`. Echipa Austriei face totul pentru noi, iar antrenorul este foarte determinat \n munca sa. M` bucur foarte mult c` am reu[it s` urc pe podium din nou al`turi de Manfred Pranger, a[a cum s-a mai \nt~mplat [i la Adelboden şi apoi la Wengen. Parc` suntem gemeni \n acest sezon”, a declarat Reinfried Herbst.

No comments: