Wednesday, January 28, 2009

Grange: "Face parte din joc"

Dupa rezultatele extraordinare de la Kitzbuhel, schiorii francezi nu au mai stralucit la Slalomul de la Schladming. Jean Baptiste Grange a schiat bine in prima parte a traseului din mansa intai, dar in partea a doua si-a pierdut din viteza, astfel ca a incheiat abia pe locul 7. Mansa a doua a fost mult mai dificila, astfel ca schiorul francez a fost nevoit sa abandoneze dupa ce a ratat o poarta in acelasi loc in care si alti sportivi au fost nevoiti sa renunte. Acesta este primul abandon inregistrat de Grange la Slalom in actualul sezon al Cupei Mondiale. "Este o mare dezamagire. Duminica a fost ziua noastra, dar acum a fost randul austriecilor sa se bucure. Face parte din joc. A fost o zi proasta pentru noi. Eu am vrut sa merg bine, am mers bine in prima parte, insa in partea a doua am pierdut din viteza. In partea a doua am abandonat din cauza traseului foarte greu", a declarat Jean Baptiste Grange.

No comments: