Thursday, October 30, 2008

Florentin Nicolae si-a dat demisia

Plecat in Statele Unite ale Americii pentru un job de sezon, schiorul Florentin Nicolae a decis sa-si prelungeasca sederea peste Ocean. Acest lucru nu a picat deloc bine oamenilor din conducerea Centrul de Pregatire Brasov a clubului Dinamo Bucuresti. In aceste conditii, schiorul care a participat la Jocurile Olimpice de Iarna de la Torino, din 2006, a decis sa-si inainteze demisia, renuntand astfel de gradul de subinspector pe care il avea in Politie.

5 comments:

Anonymous said...

bine a facut.makar a renuntat inka cat era in valoare.asa d dat dovada ca nu statea la dinamo pt gradul de pol sau pt salariu ,ci doar ca sa faca performanta.BRAVO LUI!

Anonymous said...

NU POT SA SPUN DECAT CA IMI PARE RAU,DAR SUNT BUCUROS TOTUSI, CA AM AVUT O VIATA DE SPORTIV PLINA DE SUCCESE,IAR CEEA CE MI AM DORIT SA REALIZEZ IN SCHI,AM REALIZAT.

Anonymous said...

BRAVO FLORICA SA VII SANATOS SI TE REAPUCI DE SCHI

Anonymous said...

a plecat cam urat

Anonymous said...

ce ai fi vrut sa dea o petrecere in stefan cel mare?