Wednesday, March 25, 2009

Astazi, la Sinaia!

Telescaunul din Valea Dorului a fost blocat din cauza unor probleme la alimentarea cu energie electrica. Una dintre pene m-a prins chiar pe cablu. Nu a durat mult. Altceva vreau sa spun. Cand am mers la telecabina de la Cota 2.000, am intalnit la usa un grup de paltonari, vreo 5-6 la numar, echipati cu blugi, geci de piele si sepci de firma care doreau sa coboare pe Drumul de Vara pana la Cota 1.400. I-am intrebat daca merge telecabina, mi-au zis ca da si i-am intrebat de ce se duc pe schiuri in jos. Mi-au spus foarte franc: "Am mai fost si ne place, chiar daca dureaza o ora si stam mai mult pe jos decat in picioare!". Ce sa le mai zici? Nimic. Iti pui schiurile pe umar si incepi sa injuri.

1 comment:

Anonymous said...

Oameni inconstienti...accidente care asteapta sa se intample.