Tuesday, March 17, 2009

DEBUT PERFECT!







La primul raliu din viata sa, tanarul pilot brasovean Lucian Girbacea Jr., alaturi de copilotul sau Mihai Lazarescu, a obtinut un podium la grupa A (locul 3) si victoria in clasamentul juniorilor. Trebuie mentionat ca in acest clasament puncteaza pilotii de pana la 25 de ani, asa incat Lucian s-a luptat cu o serie de piloti tineri dar care au confirmat deja anii trecuti, depasind de mult statutul de debutanti. La doar 18 ani, Girbacea Jr. a dovedit maturitate si a facut exact ce a declarat inainte de cursa ca are de gand sa faca: a ramas pe drum. Evoultia sa a fost mai buna cu fiecare proba speciala iar constanta de care a dat dovada, alaturi, e drept, de problemele adversarilor, il fac pe tanarul brasovean sa termine prima zi a Tess Rally pe pozitia secunda a grupei A, la doua secunde si trei zecimi de locul I. Pe cele doua probe lungi din ziua secunda experienta adversarilor sai isi spune cuvantul si Girbacea Jr mai pierde o pozitie, dar ramane cu siguranta revelatia grupei A la Tess Rally.
“Debutul meu a fost cu adevarat fantastic! Nimeni nu se astepta la asa ceva, nici macar eu, avand in vedere ca obiectivul nostru era sa ramanem pe sosea. A fost o cursa fara probleme, am avut un singur moment cand am fost la limita, pe proba speciala dintre Sinca si Poiana Marului. Am derapat tare la iesirea dintr-un viraj si am lovit un taluz de zapada dar am fost suficient de norocosi sa putem continua. In rest totul a decurs foarte bine, mai ales ca am alergat cu cauciucuri de strada. Am mers cu grija sa nu facem o prostie si sa sarim afara. In urmatoarele etape vrem sa ne apropiem cat mai mult de podium, poate chiar sa mai urcam pe podiumul grupei A. Si lupta in clasamentul juniorilor este interesanta, dar obiectivul principal il constituie clasarea in primii cinci la grupa A”, a spus, entuziast, mezinul Napoca Rally Team.
La finalul raliului Tess, prima treapta a podiumului grupei A a fost ocupata de Alexandru Mitroi si Sorin Colceriu, pe locul secund a terminat echipajul Ernest Mulner/Eugen Pop, iar pe locul trei s-a clasat echipajul Napoca Rally Team Lucian Garbacea Jr./Mihai Lazarescu.
Lucian Girbacea Jr. are 18 ani si este inca elev. A avut rezultate in motocross si enduro, apoi a urmat cursurile Napoca Rally School si a participat anul trecut la cateva etape de rally sprint. Din acest an alearga in Campionatul National de Raliuri al Romaniei sub culorile Napoca Rally Team.

No comments: