Tuesday, March 17, 2009

"TREBUIE SA VEDEM JUMATATEA PLINA A PAHARULUI!"




Echipajul Tempesta/Pulpea a ocupat locul patru la finele primei etape a Campionatului National de Raliuri, Tess Rally, dupa o cursa grea care a stat sub semnul conditiilor meteo dificile si a unei alegeri gresite a pneurilor. Pe primele doua probe speciale Tempesta s-a aflat intre primii concurenti care au luat startul si care au curatat zapada aflata in abundenta pe drum. Apoi, in regruparea de dupa PS2, pilotul Napoca Rally Team decide sa-si “incalte” Peugeot-ul S 2000 cu cauciucuri de ploaie, dat fiind ca zapada se topise si ramasese asfaltul ud. Insa, din cauza temperaturii scazute a aerului si suprafetei de concurs, cauciucurile alese nu au putut ajunge la temperatura optima si, cu probleme de aderenta, Tempesta pierde timp pe fiecare din cele 4 speciale ramase de disputat in prima zi si are parte si de doua tet-a-queue-uri in urma carora mai pierde peste 30 de secunde. In ziua a doua, Marco Tempestini are o evolutie prudenta, dar nu scapa de probleme, ultimii cinci kilometri ai raliului parcurgandu-I fara frane.
“ Evolutia noastra a fost influentata de o alegere gresita a pneurilor, greseala pe care mi-o asum in totalitate. Am cerut prea mult de la cauciucurile de ploaie care nu aveau cum sa se incalzeasca tinand cont de temperatura de afara. Cauciucurile Pirelli de iarna s-au comportat excelent si alta ar fi fost situatia daca faceam alegerea corecta si in regrupare. Dupa ce ne-am rasucit de doua ori am pierdut increderea in masina, pe ultimele doua probe am mers prudent si am stat prea mult cu stangul pe frana, astfel ca ultimii cinci kilometri am ramas si fara frane. A fost greu, testele pe care le-am facut inainte cu masina s-au desfasurat in cu totul alte conditii meteo, speram ca la urmatoarele etape sa nu mai avem parte de zapada si temperaturi negative. Oricum, am obtinut cinci puncte foarte importante si, daca ne uitam la Jarkko si la Giri, putem vedea in ceea ce ne priveste jumatatea plina a paharului. Vali Porcisteanu a facut o cursa excelenta si vreau sa-l felicit pentru evolutia de la Brasov”, a declarat Tempesta.
Tess Rally Brasov a fost castigat de echipajul Valentin Porcisteanu/Dan Dobre, locul doi a fost ocupat de Gergo Szabo si Zoltan Kohler, iar ultima treapta a podiumului a fost ocupata de Manuel Mihalache si Janos Soos. Urmatoarea etapa a Campionatului National de Raliuri, Raliul Timisoarei, se va desfasura in perioada 24-26 aprilie.

No comments: