Tuesday, March 17, 2009

GHINION!




Pentru Danny Ungur si noul sau copilot Tony Avram, sezonul 2009 al Campionatului National de Raliuri a inceput cu stangul. Pe penultima etapa a raliului Tess, desfasurat sambata si duminica la Brasov, Danny a fost nevoit sa traga pe dreapta cu motorul spart, cand se afla pe pozitia a cincea in clasamentul provizoriu, la trei secunde si jumatate de locul patru, timpii obtinuti pe ultimele probe indreptatindu-l sa spere la mai mult. “ Sunt dezamagit, abandonul a survenit cand totul mergea foarte bine. Timpii obtinuti pana atunci erau buni, pe P.S. 7 Babarunca masina a curs frumos, ma bucuram de pilotaj, cred ca eram si rapid, cand a cedat motorul. Asta e, astfel de lucruri se intampla, schimbam motorul si revenim la viitoarea etapa cu pretentii la locurile 3-4. Am avut inspiratie cand am ales cauciucurile, am mers cu anvelope Pirelli de zapada, fara cuie, pe care nu le-am taiat, am lasat profilul pe care il oferea fabricantul. Cauciucurile au fost extraordinare, ne-au oferit aderenta de care aveam nevoie si incredere in masina. Una peste alta sunt multumit de evolutia noastra pana la abandon. Si colaborarea cu Tony merge foarte bine, incepem sa ne “simtim”, ne-am rodat impreuna, dar, bineinteles, mai sunt necesari ceva kilometri de probe speciale pentru a deveni un echipaj perfect sudat”, a declarat Danny, la cateva minute dupa abandon.

No comments: