Wednesday, May 27, 2009

Adrian Balan: "Edit Miklos este un fenomen"






Nu a reusit sa castige niciodata tilul national la copii, dar continua sa spera ca intr-o zi va fi cel mai bun schior din Romania. Adrian Balan, sportiv legitimat la Caraimanul Busteni, va face anul acesta pasul spre juniori. Este foarte increzator si spera ca intr-o zi va reprezenta tara noastra la Jocurile Olimpice.
CAT DE MULT INSEAMNA SCHIUL ALPIN PENTRU TINE?
Este al doilea lucru ca importanta din viata mea. Primul este sanatatea. Asta se datoreaza faptului ca fac parte dintr-o familie de schiori si antrenori.
CE TI-A LIPSIT SEZONUL ACESTA PENTRU A CASTIGA TITLUL NATIONAL?
Nu pot sa spun ca mi-a lipsit ceva. Era anul meu! Am plecat ca favorit, dar asta e sportul. Acum esti in fruntea clasamentul si te pomenesti ultimul atunci cand te astepti mai putin. Tata spune ca nu stau inca bine la capitolul tehnica. In plus, am avut o explozie in dezvoltare. Am crescut de la 1,68 m la 1.81 m in cateva luni. Lucrul acesta mi-a afectat echilibrul. Nu m-am acomodat nici cu lungimea schiurilor, mai ales ca schimbarea am facut-o cu numai o luna inainte de "nationale".
CARE SUNT SCHIORII DIN ROMANIA PE CARE II ADMIRI CEL MAI MULT?
Il admir foarte mult pe Ionica Achiriloaie deoarece este un sportiv care munceste foarte mult la antrenamente. Rezultatele se vad la nivel national. Bineinteles ca imi plac si de Edit Miklos, care este un fenomen al schiul romanesc.
NU TI-E FRICA DE PASUL PE CARE TREBUIE SA-L FACI DE LA COPII LA JUNIORI MICI?
Nu are de ce sa-mi fie frica. Important este sa fiu sanatos, sa ma pot antrena pentru a fi din nou in forma. Restul o sa vina de la sine.
EXISTA VREUN LUCRU DE CARE FUGI ATUNCI CAND ESTI PE ZAPADA?
Da. Este vorba de "animalele" care mai nimeresc pe partie tocmai cand sunt eu in cursa.
CARE ESTE PROBA TA PREFERATA?
In ciuda faptului ca am rezultate mai bune la Slalom Urias, imi place mai mult Slalomul. Tata spune ca Slalomul este loterie, iar eu nu prea am avut noroc.
CAND VEI AJUNGE CAMPION NATIONAL DE SENIORI?
Eu as vrea din primii ani de juniorat, dar pentru asta trebuie multa munca.
DAN MOLDOVAN A CASTIGAT TOATE TITLURILE NATIONALE LA JUNIORI MICI, DAR IN STRAINATATE A AVUT MARI PROBLEME. SA NE ASTEPTAM SI DIN PARTEA TA LA ACELASI PARCURS GLORIOS IN TARA SI LIPSIT DE REZULTATE IN STRAINATATE?
Asa sunt romanii. Merg foarte bine in tara, iar cand ies afara sunt vai si amar. Sper sa nu fie si la mine la fel. Daca Edit Miklos a reusit sa scoata capul in lume, poate o sa reuseasca si cineva din generatia mea. Intotdeauna intervine problema banilor. Eu sper sa se gaseasca cineva care sa ajute schiul romanesc.
CARE A FOST OBIECTIVUL PE CARE TI L-AI PROPUS ATUNCI CAND TE-AI APUCAT DE SCHI ALPIN?
Toti sportivii isi doresc sa ajunga cat mai sus, sa concureze in Cupa Mondiala, sa mearga la Olimpiada. Multi viseaza la acest lucru. Eu vreau ca acest vis sa mi se indeplineasca.

9 comments:

Alberto Tomba said...

Nu pot sa cred...dak si balan e skior sa nu va intrebati dc nu avem performante la ski! Acum dak invat sa ma dau p skiuri invat sa atac niste porti gata m-am facut skior! Aaa uitasem, tre sa mai si platesc putin sa ma fac si un pic cunoscut !

Bernadeta Szwagiel said...

Cand o sa gasesti pe cineva care mi-a dat bani mie ca sa scriu despre el, sa mi-l aduci si mie, sa va dau voua banii pe care i-am luat de la el. (Sorin Anghel)

Anonymous said...

ggerger

Anonymous said...

Ce taran s-au invidios?Din cauza voastra, a cacatilor de oamei ca voi nu avem rezultate la schi.Vaide mama ta nici macar nu ai curaj sa te semnezi.Si aproo nu a zis nimeni ca Balan e schior. Schior esti atunci cand mergi in cupa Mondiala.Numele Balan e destul de cunoscut in schiul Romanesc nu trebuie sa plateasca ca sa se scrie despre el.

Anonymous said...

in pana mea vorbesti de romani kre au iesit afara si nu au avut nici un rezultat da tu bah parlitule ce ejti ai avut sa ne uitam peste rezultatele tale esi dreq.de platit nui nici o chestie da el sa fakt cunoscut dupa tehnika de kkt.si oricum nai avea nici un rezultat asa k nu mai da interviuri geger

Anonymous said...

ce credeti k dak are nume de mare campion si ejti praf trebe sa scrie toti de tne neai aratat ce sti balane jet

Navol Oltenita said...

Prin felul in care va exprimati, voi faceti de ras schiul alpin romanesc. Daca si atunci cand sunteti pe schiuri va comportati la fel de prost ca atunci cand scrieti un text, inseamna ca voi sunteti posesori ilegali de echipament. Daca vrei sa apara un interviu si cu tine, trebuie doar sa scrii un e-mail la sorin.anghel@jurnalul.ro (Sorin Anghel)

Anonymous said...

Stai tu linistit ca skiu romanesc oricum e la pamant. Ady e unu din cei mai buni la categoria lui la ora actuala.Poate nu are nici1 titlu de campion dar asta pt ca nu a muncit suficient de mult;) Vrei sa iti demonstreze ca POATE sa isi adauge in palmares si acest titlu de campion national.. O SA DEMONSTREZE!!! are suficient talent si multa ambitie si o sa le arate tuturor adevarata sa valore;).Si tu mai usor cu comentarile;) nu cred ca esti in masura sa comentezi la modul ala. macar spune cine esti dak ai suficient curaj;)

Anonymous said...

App. Daca tot esti asa de "bun" demonstreaza ce poti.. Cata prostie poate sa incapa intr`un om..:))) :-j Care e problema ca a publicat articolu? Vroiai sa publice articol despre tine? Nu are ce sa scrie despre tine!! din moment ce in articol e vorba de Adi insemna ca are ce sa scrie despre el;).. Vroiai sa apari si tu pe pagina asta si te`ai gandit sa lasi un comentariu pt ca stiai ca altfel nu aveai cum?:-j... bv;) Cand vei avea ceva cu adevarat important de zis fa`o. Pana atunci abtine`te!! HAI URA;)