Wednesday, May 13, 2009

ELOD PAL PAL: "Ma simt aproape de schiul alpin"




A plecat din Romania in toamna anului trecut pentru a studia la Viena, la una dintre cele mai importante universitati din lume. Din Tara Valsului, Elod Pal Pal face o radiografie a schiului alpin din tara noastra.
CUM SE VEDE SCHIUL ALPIN ROMANESC DE LA VIENA?
Cu siguranta ca se vede din indepartare, dar sunt mereu informat despre ce se intampla in tara. Vorbesc cu fostii colegi de acasa, stiu ce se intampla. Oricum, ma simt aproape de schiul alpin.
DE CE NU AI MAI CONCURAT?
Dupa ce am absolvit liceul, am hotarat ca cel mai chibzuit lucru e sa ma duc la o facultate puternica, care sa-mi ofere cunostintele de baza pentru o cariera in domeniul umanistic. Imi doresc sa publicist sau traducator. Din acest motiv am venit la Viena, unde studiez la Facultatea de Comunicari Interculturale. Sezonul acesta am concurat doar la "Universitarele" din Poiana Brasov. Fara antrenament nu puteam avea nici macar pretentia sa ma prezint la "Nationalele" de la Sinaia. Schiul alpin de performanta inseamna ani frumosi, in care am invatat foarte multe lucruri. M-am maturizat, am cunoscut oameni deosebiti. Nu am curajul sa spun ca m-am lasat de schi deoarece este o parte esentiala a vietii mele. Acum, schiul este un hobby pentru mine. Pe primul loc este facultatea, care ma solicita foarte mult. In timpul liceului am putut merge pe doua fronturi, nu aveam nici o problema la scoala si ma descurcam bine si la concursuri. Cred ca motivul pentru care am renuntat la cariera sportiva este constituit de faptul ca nu am avut prea multe satisfactii pe partie. In ultimii ani nu am obtinut rezultatele pe care mi le doream. Trebuia sa ma concentrez la multe lucruri. Mergeam si la scoala, lucram si in presa. Pas cu pas, am inceput sa ma indepartez de schiul alpin si am descoperit ca nu vad sensul acestei preocupari din moment ce nu pot face performanta.

Acesta este inceputul unui interviu cu Elod Pal Pal, cel mai educat om din schiul alpin romanesc. Continuarea vine maine.

2 comments:

Anonymous said...

Mda, pentru cei care nu-l cunosc numai de la telefon.

Isabela said...

a cam trecut "maine" :P