Sunday, May 24, 2009

Maradona Purdea

Bistriţeanca Mihaela Purdea, componentă a lotului olimpic de biatlon, are veleităţi de fotbalistă. Sportiva de la CSAM Bucegi Predeal face spectacol cu mingea de fiecare dată când are ocazia.

A vrut să facă handbal, dar s-a dus la schi fond. Este în lotul olimpic de biatlon, participă etapă de etapă în Cupa Mondială, însă e îndrăgostită de fotbal. Mihaela Purdea se simte excelent atunci când are mingea la picior şi dovedeşte acest lucru în cantonamentele pe care le face alături de Eva Tofalvi, Dana Plotogea, Alexandra Stoian şi Emoke Szocs.

TRASEU. Sportiva de la CSAM Bucegi Predeal recunoaşte că este atrasă de sporturile cu mingea. "Eu am crescut în casa bunicii, undeva lângă Dej. Încă de la 5 ani jucam fotbal cu băieţii din sat. Eram înnebunită să lovesc mingea cu piciorul", îşi aminteşte Mihaela. Mai târziu, a vrut să se apuce de handbal, dar s-a dus la schi fond. "Eram prea mică pentru handbal şi am vrut să fac mişcare timp de un an de zile, să mă pot dezvolta, şi m-am dus la schi fond. Abia după ce am intrat la facultate am început să fac biatlon", spune bistriţeanca, componentă de bază a lotului olimpic.

TALENT NEMĂRGINIT. Pentru că sportul înseamnă şi relaxare, la unele antrenamente se întâmplă ca fetele să încingă şi câte o miuţă. A fost cazul şi săp­tămâna aceasta, în cantonamentul de la Sângeorgiu de Mureş. Ca de obicei, Mihaela Purdea a fost cea mai bună de pe teren. "Am jucat fetele cu băieţii. Am luat bătaie, dar destul de greu. Îmi place foarte mult să lovesc mingea şi toată lumea spune că sunt foarte bună. Jucăm şi tenis cu piciorul, unde fac echipă cu Dana Plotogea. Eu joc pe fund, iar ea la fileu. La Piatra Arsă n-a reuşit nimeni să ne bată", a explicat Purdea, care va participa anul viitor la Jocurile Olimpice de Iarnă de la Vancouver.

No comments: