Friday, April 10, 2009

DREPT LA REPLICA

Daca cineva este nemultumit si de o virgula pe care o postez pe acest blog, ii astept dreptul la replica la sorin.anghel@jurnalul.ro. Nu sunt de acord cu cei care ma acuza de slabiciuni vis-a-vis de anumiti schiori. Comentariile lor vin in urma stirilor pe care le scriu dupa ce aflu rezultate din concursurile FIS. Cine are o nemultumire, are dreptul sa si-o exprime liber si civilizat. Iar eu sunt adeptul "dreptului la replica". Nu voi lua niciodata in seama anonimele si nici pe cei a caror minte nu poate naste decat jigniri. Nu scriu din barfe, ci din fapte concrete. Atunci cand gresesc, am puterea sa imi cer scuze si sa repar nedreptatea pe care am facut-o. Anonimele nu ajuta la nimic. Daca este vreun rezultat bun al vreunui schior roman pe care eu nu l-am amintit, astept sa fiu anuntat. Am scris despre toate concursurile la care au luat startul schiorii din tara noastra, motiv pentru care nu pot fi acuzat de subiectivism. Si am salutat intotdeauna rezultatele bune, atat cele din strainatate, cat mai ales pe cele de la Campionatul National de Schi Alpin al Romaniei.

No comments: