Sunday, April 26, 2009

Orsolya Gered, speriata de cutremur


Cutremurul de aseara nu a fost simtit de toti schiorii romanii. Unii, precum fratii Mihai si Bogdan Olaru, dar si Bogdan Gligor, se afla in Austria. "Nu am stiut ca a fost cutremur. Sper ca nu a fost nimic grav. Nu m-a anuntat nimeni din tara despre asa ceva", a declarat Gligor, care a intrebat daca au fost ceva pagube materiale. Iulia Craciun era in masina. "Eram in oras, ma plimbam cu masina. Nu am simtit nimic. Cand am ajuns pe acasa i-am auzit pe parintii mei ca vorbeau despre cutremur", a explicat vicecampioana nationala la Combinata Alpina. Nici Reka Kopacz nu s-a alertat. "Eram la un meci de baschet si in sala de sport nu s-a simtit nimic", a precizat schioarea din Miercurea Ciuc. In schimb, in acelasi oras Orsolya Gered (foto), de la CSAM Bucegi Predeal, s-a panicat foarte tare. "Eram acasa, impreuna cu tata. Noi locuim la etajul opt. Ma uitam la televizor si dintr-o data au inceput sa se miste paharele in vitrina. M-am speriat foarte tare", a povestit Gered.

No comments: