Saturday, April 18, 2009

Kalle Palander continua contractul cu Fischer


Finlandezul Kalle Palander si Fischer Sports au semnat ieri un nou contract prin care s-a stabilit ca celebrul schior sa foloseasca si in sezonul viitor produsele firmei austriece. La Helsinki, in fata ziaristilor si a blitz-urilor, Palander a raspuns catorva intrebari.
KALLE, AI SEMNAT UN NOU CONTRACT CU FURNIZORUL DE ECHIPAMENT SPORTIV FISCHER. A FOST CLAR PENTRU TINE CA AI VRUT ACEST LUCRU?
Oh, da! A fost clar pentru mine că am vrut să lucrez in continuare cu Fischer. Totul, de la materiale pana la echipa de servicemeni au lucrat perfect pentru mine si au sunt fericit pentru ca am semnat un nou contract.
CAT DE IMPORTANT ESTE FURNIZORUL DE ECHIPAMENT PENTRU TINE?
Foarte important. Pentru un sportiv, cel mai important lucru este materialul. Dar pentru a fost o problema si cu servicemenul. Am sa fie Manfred Brunner din nou alaturi de mine. Si din moment ce am stabilit acest lucru, a fost clar pentru mine ca voi schia in continuare cu Fischer.
AI TESTAT SCHIURI SI CLAPARI DE LA ALT FURNIZOR DE ECHIPAMENT SPORTIV?
Nu, deloc!
CARE ESTE DURATA NOULUI CONTRACT CU FISCHER?
Noul contract va tine mai mult de doi ani.
ASTA INSEAMNA CA VEI SCHIA CU FISCHER PANA CAND TE VEI RETRAGE?
Nu vreau sa promit nimic. Am fost atat de motivat la antrenamentele din ultimele doua saptamani incat nu pot spune cand voi iesi la pensie. Daca raman in top, poate voi continua sa schiez, sa particip la curse.
CUM ESTE ACCIDENTAREA TA? O SA TE INTORCI DIN NOU PE PARTIE?
Eu nu simt nici o durere, chiar şi după patru săptămâni de zapada. Săptămâna viitoare, miercuri si joi, voi concura din nou in Finlanda.
FAPTUL CA LA CONFERINTELE TALE DE PRESA VINE ATAT DE MULTA LUMEA DEMONSTREAZA CA ESTI FOARTE POPULAR IN FINLANDA. CE TE FACE SA STAI ATAT DE MULT AFARA?
Austria imi poarta noroc, acolo am obtinut cele mai bune rezultate. Si in Finlanda am avut rezultate, am fost mereu primul in orice clasament. Acest lucru m-a facut popular. Eu sunt in timp care vorbesc foarte mult cu mine. Imi spun mult ganduri numai mie, in gand. Unii oameni ma iubesc, altii ma urasc!
LA CE SA SE ASTEPTE FANII TAI IN URMATORUL SEZON?
Am nevoie sa fiu realist. Am nevoie de rezultate inca de la prima cursa. Startul va fi foarte greu deoarece nu voi avea un numar de concurs foarte mic, dar voi face tot ce imi sta in putinta ca sa progresez si sa fiu impacat cu mine atunci cand voi trage linie. Voi fi in masura sa vorbesc abia dupa ce voi concura. Obiectivul meu este sa castig o medalie la Olimpiada, iar una de aur ar fi perfecta pentru mine.

No comments: