Wednesday, April 29, 2009

Bianca Narea: "M-am simtit putin jignita"

Nu am inventat roata si nici nu am descoperit apa calda prin interviurile pe care le public de cateva saptamani. Altceva mi-a iesit. Schiorii au intrat in dialog deschis, chiar daca multi nu au curajul sa semneze comentariile pe care le posteaza. Unul dintre aceste dialoguri s-a consemnat intre Lilla Petroczki si Bianca Narea. Reiau povestea pe scurt. Petroczki a spus ca toata lumea fuge pentru Olimpiada inloc sa invete sa schieze. Cea mai mare dintre surorile Narea a replicat si ea, spunand ca cei care se agita au posibilitatea sa se califice la Jocurile Olimpice, iar cei care invata sa schieze sunt putin cam in urma. Acesta a fost primul episod al dialogului. Astazi, am publicat un interviu cu Lilla. Evident, am intrebat-o si despre acest dialog. Sora Biancai, Sandra, a intervenit astazi si m-a acuzat ca vreau sa bag raca intre schiori. Pentru ca acest gand este departe de mine, iar pe acest blog nu vreau sa fac altceva decat sa dau sportivilor sansa sa se exprime de fiecare data cand doresc, i-am dat cuvantul Biancai Narea. "Eu nu m-am referit la cineva anume! Verbul "a invata" in limba romana inseamna "a initia pe cineva intr-o meserie, arta sau stiinta''. Eu consider ca pentru a ajunge la 10 puncte este nevoie de perfectionare a deprinderilor, nicidecum de invatare sau initiere. Iar eu cand am citit comentariul Lillei m-am simtit putin jignita. Consider ca am invatat sa schiez acum 20 de ani! Dar eu nu am nici o problema cu Lilla si nici nu cred ca o sa am vreodata. Poate nu trebuia sa ii raspund pentru ca din cate vad sunt singura care a ripostat la comentariul Lillei. Nu am ceva personal cu ea. Noi eram prietene cand a plecat in Finlanda si cred ca suntem si acum!", a explicat cea mai mare dintre surorile Narea. Personal, inteleg supararea Biancai Narea, dar nu o pot acuza pe Lilla Petroczki de nimic din moment ce toata lumea stie ca ea se exprima foarte greu in limba romana. In tot acest peisaj, am o satisfactie in stil Dan Diaconescu. Schiorii din Romania stiu sa reactioneze si pot face spectacol, chiar daca nu se pricep la acest lucru.

No comments: