Tuesday, April 28, 2009

Dan Mihoc: "Au crescut performantele"

Astazi a avut loc Adunarea Generala a Federatiei Romane de Schi si Biatlon. Cu aceasta ocazie, Dan Mihoc a fost reales in functia de presedinte prin vot deschis de catre toti cei 45 de membri prezenti. Mihoc este la al doilea mandat consecutiv in fruntea forului care are sub tutela schiul alpin, schiul fond, sariturile cu schiurile, snowboard-ul si biatlonul romanesc. "Am avut parte de patru ani productivi, atat calitativ, cat si cantitativ. Au crescut performantele! Am avut o strategie prin care ne-am concentrat mai mult pe performanta, pe loturile nationale. Am stat mai bine pe linie financiara. A fost o perioada buna, dar am avut si unele deficiente pe care am avut puterea sa le sesizam si sa luam masurile care s-au impus. Imi doresc ca intregul colectiv de conducere sa depaseasca performantele actuale. Olimpiada este cel mai bun prilej pentru noi de a ne cunoaste valoarea. Ramanem in zona sperantei. Suntem la un nivel mediu pe plan european", a fost analiza facuta de catre Dan Mihoc.

No comments: